Digimarkkinointi

Digimarkkinointi
Vaikka kotisivut ovatkin yrityksen käyntikortti, on sosiaalinen media tärkeässä asemassa luomassa ajantasaista, aktiivista ja ihmisläheistä yhteyttä paikassa, jossa asiakkaasikin jo ovat.

Löytyyhän yrityksesi/yhdistyksesi jo Facebookista tai muista sosiaalisen median kanavista (esim. instagram, youtube, snapchat, twitter jne.)?

Esimerkkitapauksessa kotisivut sidotaan yrityksen Facebook-sivuihin Facebook pikselillä. Tämä pieni, mutta sitäkin tärkeämpi työkalu auttaa meitä näkemään Facebookin kautta tulleet asiakkaat ja markkinoimaan tuotteita tai palveluita yksilöllisesti heille.

Sivuston kävijämäärien seuraaminen sekä yleisön houkuttelu

Googlen ilmaiset markkinointityökalut ovat jokaisen asiakkaamme käytössä. Esimerkiksi Analytics -työkalulla saadaan tarkkaa tietoa sivuston kävijöistä sekä heidän käyttäytymisestään. AdWords -työkalu taas on Googlen tärkein työkalu markkinoinnin sekä myynnin kannalta. Sillä saadaan tehtyä mainoksia Google hakukoneeseen.

Kysy lisää digimarkkinoinnista